Translate

miércoles, 8 de mayo de 2013

Lo govern i jo? Cul i merda.


En tants anys com llevo tragant-me lo debat sobre l’estat de la nació i mai havia estat tant d’acord amb lo govern de la nació com avui.  M’explico:

Diu lo Jorge Fernández Díaz que cal revisar la construcció dels nous centres penitenciaris (vaja les presons de tota la vida) perquè és intolerable que tinguin televisors de plasma a les cel·les.  Realment tots los presos han poder gaudir d’un mínim de dignitat i per això trobo, més que raonable, que, a sobre d’estar privats de llibertat (és a dir, presos) tinguin, damunt, com a entreteniment l’abjecta programació televisiva.  Us imagineu:

-          El condemno a vuit anys de presó, quatre temporades de Gran Hermano i sis lligues comentades pel Punto Pelota.  A més a més totes les nits, abans d’anar a dormir, haurà de veure les notícies de tv.
Es clar que no potser.  Això ho denunciarien a nivell mundial totes les organitzacions defensores dels drets humans.

L’altra perla ha estat la que, en un moment donat, atabalat per tot lo que se li ve al damunt, monsenyor Wert a dit que està agotat.  I jo he pensat:

-          Ostras tu, fem un crowfunding.

Jo podria començar la meva aportació en deu euros.  A veure si som capaços de recaptar prous diners per a que est home pugui gaudir d’unes més que merescudes vacances tu.  O millor encara, si som prous lo jubilem i així ja pot descansar fins a acabar los seus dies. 

Doncs això, tu, que avui estic d’acord en lo govern.

No hay comentarios:

Publicar un comentario