Translate

viernes, 7 de octubre de 2022

Un somni

 

Anit

mentres dormia

vaig tenir un somni



unes llampurnetes

al cel

assenyalaben

lo final d'una escala

una escala cap al cel


anit

mentres dormia

vaig tenir un somni


pujaba per una escala

una escala cap al cel

i la música

havia de continuar


anit mentres dormia

vaig pujar una escala

una escala cap al cel

i a dalt de l'escala

hi havia un

camp de maduixes


Anit

mentres dormia

vaig tenir un somni


Un camp de maduixes

agon res no era real

i agon no hi havia res

res pa perdre lo temps


Anit

mentres dormia

vaig tenir un somni

i vaig despertar


anit quant vaig despertar

vaig notar olor

de mullareros acabats de pelar


anit quan vaig despertar

vaig notar olor

de romer florit

acabat de collir


Anit quan vaig despertar

vaig seguir l'olor

de mullareros acabats de pelar

i de romer florit

acabat de collir

i vaig trobar lo teu cos

i la teua pell

banyada de gotetes de suor


anit vaig tenir un somni

i quant vaig despertar

no sabia si encara

estaba somiant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario