Translate

miércoles, 6 de febrero de 2013

Cabreado estàis. Es que no duermo.



M’han fotut la migdiada.  I ja van dos dies.  I tinc un cabreig que no mel puc.  I estic a punt de començar a soltar improperis i exabruptes.  I no vull , òstia!  Lo culpable en qüestió és diu I+ i és un programa que el fan a les 15.25h a la 2.  És just lo moment en que aprofito per a aclucar los ulls un quart d’hora abans de sortir cap al camp a treballar una estoneta.  Doncs rés, que m’han fotut la migdiada.  M’ha passat com a l’acudit aquell que contàvem quan érem petits:

Diu que entra un senyor a un restaurant i lo cambrer li porta la carta, i lo senyor que mira i mira i no troba allò que vol, i crida al cambrer:

-          Ep, noi.
-          Digui’m, senyor.
-          No teniu ànec salvatge?
-          No, però si vol li podem cabrejar un pollastre.
Doncs així em sento jo, com un pollastre cabrejat.  Ahir van ser los trangènics.  Flipa, flipa!  Que diu que han de acabar en la fam al món ficant-hi uns gens al blat que el farà més nutritiu.  Així en poquet en tindran prou.  Suposo que així nosaltres podrem continuar corrent-nos la “juerga padre” a costa del Tercer Mon, i a més a més con que els hi vendrem blat transgènic encara els espremerem una mica més, com és fa en les taronges quant restregues i restregues la carcassa sobre l’exprimidor en l’esperança d’una goteta més.  Quina barra, nen!  No explico més sobre los transgènics perquè trobo que és llarg d’explicar, però l’argumentació del programa fa riure.

Avui ha tocat lo torn de parlar de les Smartcities.  Ui, que modern!  I que collons és això de les Smartcities.   Doncs sembla ser que deu ser una mena de rentadora de consciències o algo així.  Jo es que sóc una mica justet i no acabo d’entendre allò que em volen explicar, si no que ho acabo convertint en allò que el meu cervell pensa que li estant explicant.  Va i surt una noia estupendíssissimament guapa i rossissississima tota ella pinyata explicant que hi ha una mena de superprograma que fan servir als serveis d’emergències de... Esteu ben collats a les cadires?  Madrid!  Aquest sistema permet mantenir connectats a una sola sala a: Bombers, Guàrdia Urbana i Emergències Sanitàries.  Això els hi permet donar una resposta en no se que pocs minuts.  A més a més diuen que han baixat la “criminalidad” (com molen d’un temps a esta part les paraules que fan: ilidad)  Uf, només espero que no hi hagués cap pare/mare de la famosa festa de halloween veien lo programa.  Ostres tu, potser no és lo millor moment en un procés judicial obert i mig servei d’emergències encausat imputat o com nassos se digue.
A tot això, ja us podeu apartar del meu camí perquè porto tota la setmana sense la migdiadeta i estic que mossego.  Que no són maneres!  Que lis costa a esta gent ficar un documental de lleons copulant al puto Serengeti.  O també podien retransmetre edicions passades del Roland Garros o del Tour de França.  Que se jo!

Per cert si algú vol contrastar la informació, ja que jo puc estar en les neurones afectades per la falta de migdiada que consulti l’enllaç http://www.rtve.es/alacarta/videos/i/  Allà ell.

Això sí,  com diuen los postmoderns:  tot presumpte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario